Cât de plăcut poate fi ca, atunci când eşti nevoit să mergi la bancă – rareori pentru situaţii plăcute -, să mai şi constaţi că sunt cozi de oameni?!
Vorbind obiectiv, însă, deseori, această „coadă” nu este chiar atât de lungă, dar asta neînsemnând că nu provoacă dorinţa de a-ţi ostoi oboseala, pe una din băncuţele existente în agenţia respectivă. Am intrat, uneori, în bancă, bucuros că în faţa ghişeului stau doar două persoane, dar a durat mai bine de jumătate de oră, să-mi vină rândul.
Operaţiunile bancare sunt, cu siguranţă, delicate, fiind vorba de banii oamenilor, agonisiţi din greu. Aşadar, necesită multă atenţie din partea personalului băncii, ceea ce face ca operaţiunile pentru un singur client să dureze mult. Pe lângă această situaţie, creşterea duratei este şi mai incomodă când vezi că, deşi agenţia este dotată cu vreo 2-3 ghişee, doar la unul se oficiază.
Uite aşa, îmi venea, într-o zi, de la capătul cozii să strig sugerându-le să facă precum unele hipermarket-uri: când sunt mai mulţi oameni la coadă, să sune să se deschidă şi alt ghişeu.